lunes, 18 de octubre de 2010

ZEL

Farsants...
Nois, cada cop els suporto menys. En serio, només et fan cas quan van borratxos i calents, bé a la majoria només si van calents, a mi només em miren els que van acompanyats d'aquets dos adjectius... és patetic.
Si, ho dic per l'ex, lo de l'11 de setembre segur que va ser una farsa.
Si, ho dic pel del portal.
Si, ho dic per l'amic.
Patètic.
Sóc jo que no agrado? Tant... tant "algo" sóc que necessiten anar borratxos i desesperats per mirar-me? què tinc? què no tinc? per que xerren tant? per que enganyen tant? volen un polvo sense res especial? coi, que ho diguin i llestos, però que no m'enganyin.

Estic cabrjada.