lunes, 15 de noviembre de 2010
EL PEIX I EL LLOP
lunes, 8 de noviembre de 2010
lunes, 18 de octubre de 2010
ZEL
sábado, 18 de septiembre de 2010
GRANOTES
Volia fer-vos un resum petit (o això intentaré) sobre el que ha passat des de l'última actualització.
Una ex-alumna de l'Escola Sant Felip Neri, de la qual no recordo el nom, em va veure pel carrer, em va parar i va preguntar de quans mesos estava. Ara hi ha la conya de que estic prenyada i hi han uns quans pares que es discuteixen els gens de la criatura. En Romaní, en Jan, la Carlota i en Miquelet. No ho he fet mai amb cap d'ells!
El nen ja te nom, profeció i fisic: Jan-Antoni Romaní Dalmeu, jugador de basquet de la selecció espanyola, és molt alt i la te molt grossa. Podeu imaginar que jo no he decidit res de la criatura. Si fos per mi seria...
Que més explicar?
Ah! si! El nen ja te padrí, és l'única cosa que jo trio i que és intocable i indiscutible. En Martí i en Lupus seran els padrins. (si, l'ex, ja us explicaré què ha passat)
Les festes de Gràcia.
Doncs ja ho saveu, festa amunt i festa aball, cada dia voltant per la vila amb gent nova i de sempre. Vaig tindre un retrobament, en Joan Vendrell. Ja! Dos o tres nits junts i apa! On para? ni idea! Hem va dir que truaria i encara espero! Però tinc una samarreta seva a casa o siq ui que si no torna tindré una cosa més a l'armari.
Mmmmmmmm, les festes de Sants tant cutres com sempre. Un concert de Pulpito y sus calamares a Viladrau, uns dies a Cal Bassacs, discoteques, bars de sempre, de nous, de vells, passejades amb en Xavitu, fotos. Vacances
I ja arribo a la sorpresa.
Som 11 de setembre, hem llevo a les nou, em dutxo i me'n aig a buscar en Miquel. Hem quedat per anar a les ofrenes, a veure les paradetes i donar un tomb per la catalana Barcelona.
A la tarda quedo amb la gent del Centre i com que només a mi m'agrada el concert d'At Versaris decidim anar a sopar allà al costat. A mitja hamburguesa comença el concert esperat, Els Pets, així que sense pensar-ho me'n vaig corrents deixant la resta asseguts fora de la zona de festa. Quan ells arriben no paren de queixar-se del concert, m'amargo, truco a la Maria i me'n vaig amb ella i en Nauet (el del portal) a l'altra banda del concert. Per allà la vora hi ballen els de SaFa, saludo i torno amb aquells dos. Acaba el concert de l'Arc de Triomf a la una i anem sense pensar-ho cap a Bellvitge, a veure la Gossa sorda.
Després del concert el pla presentat és anar a Poblenou, de festa, de concerts, de rave, "el que sigui! volem festaaaa!" Abans de marxar en Naue m'abraça per deixar-me xopa amb la seva suor. "nooooooo, que vas molt suat!", sento en Lupus que diu algo, em giro, me'l miro, callo i per matar la tensió li dic "pel novembre acabaré el tractament de la malaltia, t'ho volia dir". M'abraça. "noooo tu estàs encara més suat!" l'intento apartar i ell es queixa dient-me que em vol abraçar durant una estona més. Entre els seus braços dirigeixo la mirada a en Martí i li dic telepaticament "què passa? què fa? què faig? com? què?quan? perquè?" i el molt capullo em passa l'ampolla de vodka amb llimona. Crec que haurem de parcticar la telepatia.
Total que dins el metro a en Martí, en Lupus, en Nauet i a mi ens agafa gana i decidim plantar Poblenou i anar al Reloj de la Via Laietana. Cap dels tres para de fer-me la guitza. Com que encara falta mitja hora per que obrim seiem a riure i xerrar. Són casi les cinc i en Nauet marxa a casa, en Martí ens demana que el portem a cass, que està cansat i vol deixar-nos sols per que acabem la nit romanicament. Em miro un, em miro l'altre i penso "Però que cony dius! què saps que no sapiga jo? ara es montarà pelis! Clara passa d'ell, portal a casa, i despres cap a casa teva a dormir sola!". Un cop deixat can Martí enrrere noto altre cop la tensió penjada a l'esquena, ara és ell qui xerra, em deslliuro de la cadena i apa a xerrar. A es vuit decidim anar al Reloj tot passant per la Casa dels Entremesos i veure com reaccionen els companys dela colla de gegants al veurens junts. No junts com a parells, si no caminant un al costat de l'altre. "Faran preguntes?" "Segur i riurem molt". Arribem al reloj, m'acompanya al portal de casa som quan feia abans. Llarga despedida, riures, mossegades, PEDORRETES I PESSIGOLLES.
petons, okupes!
miércoles, 30 de junio de 2010
ONDIA! EL MEU BLOG! NO ME'N RECORDAVA!
viernes, 4 de junio de 2010
PAU

tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
fins aquí hem vingut
Avui fas anys
tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
et desitgem sort i salut
Vas a tot drap
per l´univers
damunt d´aquest planeta
i has completat
la volta al sol
amb admirable dignitat.
Avui fas anys
tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
fins aquí hem vingut
Avui fas anys
tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
et desitgem sort i salut
Seria lleig
que ho amaguessis
tot i que et conserves tan bé
que si ho fessis
pel teu aspecte
ningú no notaria res
Avui fas anys
tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
fins aquí hem vingut
Avui fas anys
tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
et desitgem sort i salut
Potser t´hem fet
prou la pilota
i és hora que anem al gra
fóra un detall
el correspondre
la ronda podries pagar
Avui fas anys
tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
fins aquí hem vingut
Avui fas anys
tu no ens enganyes
i els companys
i les companyes
et desitgem sort i salut
jueves, 3 de junio de 2010
MUNTA-T'HO BE
tancat a casa o enfeinat,
mirant el temps per la finestra,
cada dia més atabalat.
Per fi ha arribat el temps de festa
anem al poble del costat,
que tinc tantes ganes de gresca,
no vull que em facis esperar.
I posa't aquella samarreta,
tu ja saps la que vull dir,
aquella que gairebé ensenya
el que voldria només per mi.
I munta-t'ho bé,
ara és moment de passar-ho bé,
canya a l'estiu, beu, salta, riu
i munta-t'ho bé.
Treu-te la son de les orelles,
els amics t'estan esperant,
potser una dutxa d'aigua freda
serà el millor per començar.
L'estiu espera a cada poble,
tota la nit de rock'n'roll
amb canya fresca i de la bona,
avui no em podràs dir que no.
Res més absurd que quedar-se a casa
remugant per la calor,
si cada nit donem quatre passes
podem anar de festa major.
I munta-t'ho bé,
ara és moment de passar-ho bé,
canya a l'estiu, beu, salta, riu
i munta-t'ho bé.
Munta-t'ho bé,
munta-t'ho bé,
canya a l'estiu, beu, salta, riu
i munta-t'ho bé.
Que sempre trobarem mil maneres
de calmar la xafogor,
un bany al mar amb la lluna plena
i els focs d'artifici els poso jo.
I munta-t'ho bé,
ara és moment de passar-ho bé,
canya a l'estiu, beu, salta, riu
i munta-t'ho bé.
Munta-t'ho bé,
munta-t'ho bé,
canya a l'estiu, beu, salta, riu
i munta-t'ho bé.
sábado, 29 de mayo de 2010
USAP!

mentre el sol esperàvem i els carros vèiem passar.
Siset, que no veus l'estaca on estem tots lligats?
Si no podem desfer-nos-en mai no podrem caminar!
Si estirem tots, ella caurà i molt de temps no pot durar.
Segur que tomba, tomba, tomba, ben corcada deu ser ja.
Si jo l'estiro fort per aquí i tu l'estires fort per allà,
segur que tomba, tomba, tomba, i ens podrem alliberar.
Però, Siset, fa molt temps ja, les mans se'm van escorxant,
i quan la força se me'n va ella és més ampla i més gran.
Ben cert sé que està podrida però és que, Siset, pesa tant,
que a cops la força m'oblida. Torna'm a dir el teu cant:
Si estirem tots, ella caurà i molt de temps no pot durar.
Segur que tomba, tomba, tomba, ben corcada deu ser ja.
Si jo l'estiro fort per aquí i tu l'estires fort per allà,
segur que tomba, tomba, tomba, i ens podrem alliberar.
L'avi Siset ja no diu res, mal vent que se l'emporta,
ell qui sap cap a quin indret i jo a sota el portal.
I mentre passen els nous vailets estiro el coll per cantar
el darrer cant d'en Siset, el darrer que em va ensenyar.
Si estirem tots, ella caurà i molt de temps no pot durar.
Segur que tomba, tomba, tomba, ben corcada deu ser ja.
Si jo l'estiro fort per aquí i tu l'estires fort per allà,
segur que tomba, tomba, tomba, i ens podrem alliberar.
lunes, 17 de mayo de 2010
COM SEMPRE, HO HAN ACONSEGUIT

La meva tieta em va regalar diumenge el nou Cd dels narradors de la meva vida i de la resta de catalans, el nou CD de ELS PETS "Fràgil".
jueves, 13 de mayo de 2010
sábado, 24 de abril de 2010
TU ETS LA LLUM
però el meu cap a altres llocs estava
pensaments de tu en tenia
però estimar-te, jo no en sabia.
A poc a poc en tu jo vaig creure
tot vaig deixar-ho per venir a veure´t
i ara sé que si et vull trobar sempre t´hauré de buscar.
I per què així, tan difícil
és la vida el que em queda
la regalo, no m´importa
si tu volguessis
creuaria pel temps per estar amb tu
abans de l´hora per sempre.
Tu ets la llum, tu ets el camí
tu ets la fi del meu destí
i quan a tu arribi ja no hi haurà per on tornar.
Sento el cor el sento a dintre
sento algú a dins meu que crida
diu que segueixi encara que em senti feble.
passaré per mar, terra i aire
lluitaré sempre amb el diable
tu només fes quetingui forces
i ni cent homes podran parar-me
Si em dius que em posi al foc, jo em cremo
si em dius que em tiri al pou, m´ofego
si em dius corre, jo més depressa
si em dius calla, escoltaré.
Tan sols parla, tan sols guia´m
tan sols porta´m, tan sols digue´m
com buscar-te, com trobar-te
si tu volguessis
creuaria pel temps per estar amb tu
abans de l´hora i per sempre.
Tu ets la llum, tu ets el camí
tu ets la fi del meu destí
quan a tu arribi ja no hi haurà per on tornar
sento el cor, el sento a dintre
sento algú dins meu que crida
diu que segueixi
encara que em senti feble.
Tant se val si d´un gra
se´m fa una muntanya, tan se val
el que hagi d´aguantar per tu
no m´importa que hagi de deixar
la porta ben oberta, si es el que tu vols.
Tu ets la llum, tu ets el camí
tu ets la fi del meu destí
i quan a tu arribi ja no hi haurà per on tornar.
Sento el cor, el sento a dintre
sento algú dins meu que crida
diu que segueixi encara que em senti feble.
domingo, 18 de abril de 2010
QUI ENTENGUI ALS HOMES QUE ELS COMPRI TOTS!
jueves, 15 de abril de 2010
PARLAR MOLT I DE RES, COM SEMPRE NO?
miércoles, 14 de abril de 2010
PIM PAM
en un regional express
just a l´alçada de Vilanova
vam quedar de veure´ns després.
Se´ns va fer de matinada
en un bar atapeït
fotent-nos mà sense cap vergonya
concients de no tenir llit.
Dissabte el destí ens va donar
el pis de la meva cosina
i tota la nit sensera
ens vam fer un fart de llepar
Pim Pam!
sense parar,
morts de son i esgotats
quin gran cap de setmana
Pim Pam!
ja està acabat
quin mal hi ha si ens agrada
Casualitats d´un diumenge,
erem al mateix bagó.
Per quedar bé i una mica d´esma
vam citar-nos un altre cop
Sabent que no faries cap
em vaig treballar la cambrera
concient de que tu a les fosques
tastaves un altre plat
Pim Pam!
i adeu siau
sense segones parts
que tot ho empudeguen
Pim Pam!
ja està acabat
mai sabrem com ens deiem
ni falta que ens fa
Perquè plorar pendents de
trucades que no es fan
si a cada cantonada
hi ha ulls que et fan somiar
Pim Pam!
i adeu siau
repetir es de cobarts
preferim les sorpreses
Pim Pam!
ja està acabat
sense re planejat
vivint la vida de pressa
Pim Pam!
ja està acabat
tan de gust i encatat
mai ens tornarem a veure
Pim Pam!
i adeu siau
mai sabrem com ens deiem
i ens és ben igual.
domingo, 11 de abril de 2010
NO SE QUIN TITOL POSAR, MHE QUEDAT SENSE PARAULES ;)
Aquesta nit m’he despertat molt (per l’insomni) però al tindre a mà una caixa de valerianes ajuda.
Amb aquesta ajuda he tingut no un somni, sinó quatre, pel que recordo, o potser han sigut quatre coses en un! A més pateixo un xic pel tema… eren eròtics! Serà que necessito algo? XD
El primer, estava celebran la victoria d’ahir nit amb en Gerard Piqué. El somni és ben normal, fent els cants normals, bebent, rient, saltant… de cop ell m’agafa de la cintura i a punt de fer-me un petó de pel·licula apareix en Migui, m’estira del braç i s’abansa al Piqué, aquest desapareix i el meu amic rosset se m’emporta a un del carrerons del voltant de canletes i (CENSURAT).
M’he despertat, he estat una estona maleïnt el per que en Piqué havia marxat si hi havia prou Clara pels dos. Recordant el somni m’he adormit i m’he trobat a Aire (una de les discoteques d’Arena) amb la Tània, la Gemma, en Marc (lupus), el Martí, l’Adrià Pallé i el Xavitu, hi havia altres persones que no recordo pero que segurament eren de la colla de sempre.
Tots estaven embobats amb una cambrera i entre canyes intentaven aconseguir un cubata gratis, però la preciositat de curbes extraordinaries s’acosta a mi i a la Tània i ens proposa anar a la sala dels treballadors i allà fem (CENSURAT) quan sortim d’allà els nois estan rabiosos per que ens hem endut a la gran dona del local, i per que no s’enfadin els combidem a una galleda enooooooorme de ballentines amb cola i ells per agrairmo m’agafen i intenten superar a la cambrera (només l’Adri, en Xavitu i en Marc) quina convinació més estranya, a més feia mooooolt temps que no somiava amb l’ex i mireu, m’he quedat tant ampla. Per cert, si l’Adri és com l’he somiat haure d’acostar-me algun dia a Araós. XD Al Xavitu se’l veia una pel despistat i el Marc”controlava” la situació. La resta també esta CENSURAT
Això si, la cambrera i la Tània… buf! Que divertit! Jajajajajajajajajajajaja el que passa que les dues em passaven dos pams!
domingo, 21 de marzo de 2010
ALGÚ TE EL COMANDAMENT DE "CLICK!"?
domingo, 28 de febrero de 2010
CONFECIONS
jueves, 25 de febrero de 2010
ESTUPIDAMENT FELIÇ
lunes, 22 de febrero de 2010
HAT TRIK
viernes, 19 de febrero de 2010
ENYORAMENT
Quins temps, quins anys aquells que ens hi passavem tota la nit bebent, cantant, jugant, xerrant, fen l'imbecil, veient partits del barça, lligant, babejant dels nois que entraven i es recolzaven a la barra, les ratafies, els calis, els mesclats, gintonics, camarero! que? una de patxaran! una de que? patxaran per la font del gat...
quines nits mare meva! eren més vives que mai, se'm feien tant curtes que sorprenien i tot!
La primera birra, el primer gintonic, el primer cali fred, la primera ratafia en got de cubata ple i sense gel, els primers ligues de no recordar el nom del noi, les esperes eternes al futbolí i a can felip...
i de cop sonava... de tot l'univers i del món sencer! el més fort de tots i bon jan també! [...] ei! muscul, musculman!
o també... es el juego del gato y el raton! oh aquesta si que em feia aixecar de la cadira! i encara ho fa! estas asustado, tu vida va en ello, pero alguien tiene que tirar del gatillo!
i un cop va sonar aquella cançó que em feia pensar en una persona concreta, igual que la resta de temes del mateix grup.
SEXO EN LA CALLE - LOS DE MARRAS
Quier que me ahorques con tus bragas.
Quiero atragantarme con tus flujos vaginales,
jugaremos a los juegos más antinaturales
follaremos en el suelo como unos animales,
cuando la luna lo diga, saldremos escurridos,
que si viene nos la lía monta una carniceria
a quien coño se le ocurre tener... un viejo policia.
Quiero cabalgar sobre tu lomo.
Quiero que te anudes a mi cuello y te lo como,
perderemos los papeles follando en ascesores,
en el patio de un colegio o en el techo de mi coche,
brindaremos un orgasmo a gente que nos mira,
que nos grita y nos critica y en el fondo lo que pasa,
es... es... que semueren de envidia.
Sexo en la calle o en cualquier jardín.
Quiero que sepan como estoy por ti.
Vicios prohibidos en qualquier rincón.
Orgasmos salvajes follando a piñon... follando a piñon.
Quiero que me ates a tu cama.
Quiero que em arañes hasta que sangre mi alma,
romperemos nuestros cuerpos a golpes de lascivia
follaremos en el metro saldremos en las noticias,
pensaran que estamos locos, que no somos humanos,
si l nuestro es puro vicio, solo sexo, una locura.
Tu te estas mojando toda y a mi... se me esta poniendo dura.
Quiero ser un pirsing en tus tetas.
Quiero ser un bicho que te suve por las piernas
para llegar a ese monte donde se que hay más bichillos
que te pican, que se esconden, que estan todos calentitos,
y me voy a poner chulo para echarlos a patadas
y el que me vacile pilla, no me ando con tonterias
y es que me pongo celoso... hasta de tus ladillas.
Sexo en la calle o en cualquier jardín,
quiero que sepan como estoy por ti.
Vicios prohividos en cualquier rincón.
Orgasmos salvajes follando a piñón... follando a piñón.
Petons de ratafia!
martes, 16 de febrero de 2010
HE SIGUT UNA INFERMERA
lunes, 15 de febrero de 2010
D'ON VE?
kantu hau bukatzean
ezagutu zenuen sumendia
etengabe su jauzian
itzaltzen doa orain.
Aitortzen dut
haseran jolas soil bat zen
aragiaren gosea
mila mozkorren azkena
Barkaidazu baina oraingo hontan
ni naiz babes eske datorrena
fideltasunaren ardura.
Aldatu naiz
zurekin pentsatzeak
odola irakiten dit
ezintasuna dakarkit, zu gabe.
Inoiz ez dut sinistu amodioan
sexuaren indarrak
estaki dizkit begiak
azkenik neri ere iritxi zait
sentimendu garaia
sentitzeko garaia.
Aitortzen dut....
Burua galtzen hasi naiz
inor ez bezela maite zaitudalako
benetan."
domingo, 14 de febrero de 2010
DORMINT HE SIGUT FLIÇ
sábado, 13 de febrero de 2010
UN SOMNI DESCOLLONANT I CARNAVAL
Aquest vespre és la rua de Barcelona i els Joves el Centre i participem amb un carrossa feta a correcuita i molt maca pel que m'han dit. Només hi ha un inconvenient, esta plovent...
Avui m'he llevat dora per ser dissapte de no fer res, però ma desvetllat un somni...
encara flipo!
Jo estava plorant a les escales del devant del metro de la L11 a la parada de la casa de l'aigua i de cop el meu company de taquilla (el delegat de l'altre grup de 1r curs el qual no em tingut prous converses com per somiar aixi amb ell ¬¬) seu el meu costat preocupat i preguntant que em passa. Jo li responc que estic trista per penes d'amor, ell insisteix en saver-ho més detalladament i jo li descric la història.
Despres d'una estona em pregunta quin és el meu tipus de tio i jo li dic: barba, esquena ampla, mans grans i més gran que jo (casualitats de la vida ell és més o menys aixi, però com molts altres tios al món) total que m'agafa les mans les posa a la seva barba i sem llença al damunt Ô_Ô
Finalment em porta a casa meva (que no semblava casa meva, coses de somnis) amb una harley mooooolt xula (el millor del somni XD) i jus comença la part no apta per menors que em desperto d'un salt miro al meu voltant, bec aigua i.... cling! ja no puc dormir! maleït somni, m'ha desvetllat!
Així que ja saveu que faig devant de l'ordinadora les onze del matí rentada i esmorzada TT.TT
S'ha de dir que ara em ric pensant en el somni, però riure més de mi quan vegi a aquest noi al bar XD JAJAJAJAJAJAJA
...joder, encara no tres dies soltera i ja somio aquestes coses amb altres persones...
petons de confeti de colors, que és marevellós!
