Jo volia explicar-vos anegdotes de la feina, però degut a la meva malaltia he decidit renunciar. Ultimament tinc brots de dolor i no em conve caminar i pujar escales durant hores al llarg dels dos mesos. Així que pasaré a altres temes.
Avui m'he llevat a quarts de set, com sempre. Me envolicat amb l'adredó, si està massa bé al llit, me preparat i a correcuita he anat cap a classe.
Espera el metro, llegeix la porqueria del 20minutos, arriba a Trinitat Nova, agafa la linia 11 i baixa a la següent parada... un viatge llarguet i pesat.
Total he arribat corrents a classe 5 minuts tard i a sobre no hi havia ningú.
Ens em disfreçat de corcs tres bojos del grup.
He marxat cap a casa un parell d'hores abans de plegar ja que em trobava malament...
De fet no tinc gaire a explicar avui.
Només aguantar-me les llàgrimes mentre la gent parlava d'un tema poc oportú per mi: hipoteques, parelles felices, embarassos, matrimonis... quina tornura.
Ara m'han proposat anar al centre a acabar les carrosses per la rua de Barcelona de demà, però no em ve massa de gust.
Em fare qualsevol cosa per sopar i mirare alguna peli cutre, com la que fan ara a LaSexta, Corazón de Dragon. Estic sola a casa durant aquest cap de setmana.
M'agraden els dracs, sempre me'ls he imaginat bons, nobles i respectuosos a tot.
Que puc fer-me per sopar?
Petons d'elefants amb nata i espurnes de xocolata.

No hay comentarios:
Publicar un comentario