lunes, 15 de noviembre de 2010

EL PEIX I EL LLOP

Hi havia una vegada un llop que vivia al cim de les muntanyes, sempre corrent amb el vent i guaitant, entre ecos, el paissatge més verd del món.
Aquest llop tenia mols amics en el bosc, però li agradava veure nous mons i coneixer noves amistats.
Un bon dia d'hivern, el llop va baixar a les muntanyes amb direcció al mar ja que mai l'havia vist. Així que ell i els seus amics aventurers: l'ós, el mussol, l'aranya, el senglar i el gripau. Amb ells les rialles mai hi mancaven.
Quan van arribar a la costa, van jugar amb les ones, van fer castells de sorra, menjar i beure a la platja vora una foguera, tot era fantastic i agradable, però només hi havia un problema: el llop no en tenia prou amb la platja, volia veure el mar en persona.
Ell va proposar de nedar par endins, però els seus amics no volien, de cap de les maneres tenien por i van deixar que el llop fes la seva.
El llop, trist i acompanyat de la soledat, pasejava per la sorra quan de sobte al llençar una pedra a l'aigua per veure quans cops saltava va sentir:

- animal, no fagis això que li faràs mal!

Eren dues mones bessones amb un pot de vidre buit a les mans.

- a qui li fare mal?
- al peix, a qui ha de ser si no?
- un peix? voldràs dir una truita!
- no hi han truites al mar! posa't de potes a l'aigua i mira atentament entre les teves urpes.

El llop ho va fer i entre les seves potes del davant va veure un peix blau com el cel del matí.

- Hola! què ets? no havia vist mai una criatura com tu!
- Sóc un jove llop que busca amics.
- m'agrades, ets del color de la lluna que gronxa el cel de la nit.




i ja no se que més posar, ja continuaré!

lunes, 18 de octubre de 2010

ZEL

Farsants...
Nois, cada cop els suporto menys. En serio, només et fan cas quan van borratxos i calents, bé a la majoria només si van calents, a mi només em miren els que van acompanyats d'aquets dos adjectius... és patetic.
Si, ho dic per l'ex, lo de l'11 de setembre segur que va ser una farsa.
Si, ho dic pel del portal.
Si, ho dic per l'amic.
Patètic.
Sóc jo que no agrado? Tant... tant "algo" sóc que necessiten anar borratxos i desesperats per mirar-me? què tinc? què no tinc? per que xerren tant? per que enganyen tant? volen un polvo sense res especial? coi, que ho diguin i llestos, però que no m'enganyin.

Estic cabrjada.

sábado, 18 de septiembre de 2010

GRANOTES

Realment em vaig sorpendre molt quan hem vair que hi han uns okupes que segueixen el meu blog com si fos el culebró dels migdies. Espero que no sigui com La Riera, per que realment aquesta nova merda televisiva és com la diarrea més imparable.

Volia fer-vos un resum petit (o això intentaré) sobre el que ha passat des de l'última actualització.

Una ex-alumna de l'Escola Sant Felip Neri, de la qual no recordo el nom, em va veure pel carrer, em va parar i va preguntar de quans mesos estava. Ara hi ha la conya de que estic prenyada i hi han uns quans pares que es discuteixen els gens de la criatura. En Romaní, en Jan, la Carlota i en Miquelet. No ho he fet mai amb cap d'ells!
El nen ja te nom, profeció i fisic: Jan-Antoni Romaní Dalmeu, jugador de basquet de la selecció espanyola, és molt alt i la te molt grossa. Podeu imaginar que jo no he decidit res de la criatura. Si fos per mi seria...

Que més explicar?
Ah! si! El nen ja te padrí, és l'única cosa que jo trio i que és intocable i indiscutible. En Martí i en Lupus seran els padrins. (si, l'ex, ja us explicaré què ha passat)

Les festes de Gràcia.
Doncs ja ho saveu, festa amunt i festa aball, cada dia voltant per la vila amb gent nova i de sempre. Vaig tindre un retrobament, en Joan Vendrell. Ja! Dos o tres nits junts i apa! On para? ni idea! Hem va dir que truaria i encara espero! Però tinc una samarreta seva a casa o siq ui que si no torna tindré una cosa més a l'armari.
Mmmmmmmm, les festes de Sants tant cutres com sempre. Un concert de Pulpito y sus calamares a Viladrau, uns dies a Cal Bassacs, discoteques, bars de sempre, de nous, de vells, passejades amb en Xavitu, fotos. Vacances

I ja arribo a la sorpresa.

Som 11 de setembre, hem llevo a les nou, em dutxo i me'n aig a buscar en Miquel. Hem quedat per anar a les ofrenes, a veure les paradetes i donar un tomb per la catalana Barcelona.
A la tarda quedo amb la gent del Centre i com que només a mi m'agrada el concert d'At Versaris decidim anar a sopar allà al costat. A mitja hamburguesa comença el concert esperat, Els Pets, així que sense pensar-ho me'n vaig corrents deixant la resta asseguts fora de la zona de festa. Quan ells arriben no paren de queixar-se del concert, m'amargo, truco a la Maria i me'n vaig amb ella i en Nauet (el del portal) a l'altra banda del concert. Per allà la vora hi ballen els de SaFa, saludo i torno amb aquells dos. Acaba el concert de l'Arc de Triomf a la una i anem sense pensar-ho cap a Bellvitge, a veure la Gossa sorda.
Després del concert el pla presentat és anar a Poblenou, de festa, de concerts, de rave, "el que sigui! volem festaaaa!" Abans de marxar en Naue m'abraça per deixar-me xopa amb la seva suor. "nooooooo, que vas molt suat!", sento en Lupus que diu algo, em giro, me'l miro, callo i per matar la tensió li dic "pel novembre acabaré el tractament de la malaltia, t'ho volia dir". M'abraça. "noooo tu estàs encara més suat!" l'intento apartar i ell es queixa dient-me que em vol abraçar durant una estona més. Entre els seus braços dirigeixo la mirada a en Martí i li dic telepaticament "què passa? què fa? què faig? com? què?quan? perquè?" i el molt capullo em passa l'ampolla de vodka amb llimona. Crec que haurem de parcticar la telepatia.

Total que dins el metro a en Martí, en Lupus, en Nauet i a mi ens agafa gana i decidim plantar Poblenou i anar al Reloj de la Via Laietana. Cap dels tres para de fer-me la guitza. Com que encara falta mitja hora per que obrim seiem a riure i xerrar. Són casi les cinc i en Nauet marxa a casa, en Martí ens demana que el portem a cass, que està cansat i vol deixar-nos sols per que acabem la nit romanicament. Em miro un, em miro l'altre i penso "Però que cony dius! què saps que no sapiga jo? ara es montarà pelis! Clara passa d'ell, portal a casa, i despres cap a casa teva a dormir sola!". Un cop deixat can Martí enrrere noto altre cop la tensió penjada a l'esquena, ara és ell qui xerra, em deslliuro de la cadena i apa a xerrar. A es vuit decidim anar al Reloj tot passant per la Casa dels Entremesos i veure com reaccionen els companys dela colla de gegants al veurens junts. No junts com a parells, si no caminant un al costat de l'altre. "Faran preguntes?" "Segur i riurem molt". Arribem al reloj, m'acompanya al portal de casa som quan feia abans. Llarga despedida, riures, mossegades, PEDORRETES I PESSIGOLLES.






petons, okupes!

miércoles, 30 de junio de 2010

ONDIA! EL MEU BLOG! NO ME'N RECORDAVA!

Ostres! Ara estava buscant una web a l'historial del safari i a la barra de preferits he vist el blog.
Quin cap el meu!

Doncs us vull fer un petit resum.
Pel que fa  a la salut, estudis i feina tot segueix igual.
El musical de La Bella i la Bestia va anar molt bé, i la obra de Puzzle va donar-me una gran alegria en aquesta temporada aburrida i sosa de la meva vida.
Un dels temes principals, l'ex, en fi, li estic agafant molta mania, odi és massa, aixi que només mania.
Després d'un concert al barri ens vam estar morrejant i grapejant. Em va proposar d'anar a casa seva mentres em mirava als ulls i deia que els dos ens estimavem, jo inocent i borratxa me'l vaig creure i vaig seguirlo fins al seu pis. Vaig saludar als nens i de cop vaig notar el so i la fredor dunes manilles lligantse als meus canells, a la poca estona pugem al llit i el molt idiota posa una peli i es soba. Total ni polvo ni peli ja que ell roncava i no podia concentrar-me amb l'argument divertit i surrealista de la peli que estava veient. 
Al concert següent em van dir que només se'm volia follar (jajajajajajajajajaajajaja pero si es va dormir!) i que no sent res per mi (no es gaire maco mentir aixi a una persona que t'estima) i que està enterat de tots els meus rotllos els quals jo utilitzo per posar-lo gelos.
Crec que faré cas al consell del meu germà, fer el que em dicti el cor... quan em dirigeixi la paraula el saludare amb una bona... bufatada. No, crec que no seria tipic de mi, però el somriure de "hola què tal?" no el tindrà pas.

Rotllos, si, deu ni do, em sorprenc a mi mateixa, un es divertit, l'altre un encant, un guapissim, hi ha un altre que cada cop que veig un portal concret em foto a cent, això si només un repeteix, tot i que el del portal... en fi, tot no es pot tenir no? 

Enfi dofí ara he parat d'escriure durant una estona per xerrar amb el Xavitu i li he comentat un parell de coses privade, la resposta... que em mereixo un polvassu, com si fos tant fàcil! Uns, o jo, que han de matinar, altres que s'adormen, uns que es fan enrere... total, diu que em pagara un gigoló.


M'en vaig a dormir que encara són les festes del barri i a més demà m'aixeco dora per montar un sofà nou de l'ikea.






petons amb instruccions!

viernes, 4 de junio de 2010

PAU



Se'm fa del tot impossible felicitar-te en persona tot i que m'encantaria vindre on ets ara mateix.
També se'm fa impossible explicar a tots els que llegeixen això com t'estimo i les ganes que tinc de veure't.
Gaudeix d'aquesta aventura, de l'any més que et presenta la vida i torna quan vulguis però pobre de tu que et perdis les festes del barri i no et pugui pagar una ronda!

MOLTES FELICITATS PAU!

AVUI FAS ANYS - DIJOUS PAELLA

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Vas a tot drap 
per l´univers 
damunt d´aquest planeta 
i has completat 
la volta al sol 
amb admirable dignitat. 

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Seria lleig 
que ho amaguessis 
tot i que et conserves tan bé 
que si ho fessis 
pel teu aspecte 
ningú no notaria res 


Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Potser t´hem fet 
prou la pilota 
i és hora que anem al gra 
fóra un detall 
el correspondre 
la ronda podries pagar 

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut

jueves, 3 de junio de 2010

MUNTA-T'HO BE



Passats hivern i primavera, 
tancat a casa o enfeinat, 
mirant el temps per la finestra, 
cada dia més atabalat. 

Per fi ha arribat el temps de festa 
anem al poble del costat, 
que tinc tantes ganes de gresca, 
no vull que em facis esperar. 

I posa't aquella samarreta, 
tu ja saps la que vull dir, 
aquella que gairebé ensenya 
el que voldria només per mi. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Treu-te la son de les orelles, 
els amics t'estan esperant, 
potser una dutxa d'aigua freda 
serà el millor per començar. 

L'estiu espera a cada poble, 
tota la nit de rock'n'roll 
amb canya fresca i de la bona, 
avui no em podràs dir que no. 

Res més absurd que quedar-se a casa 
remugant per la calor, 
si cada nit donem quatre passes 
podem anar de festa major. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Munta-t'ho bé, 
munta-t'ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Que sempre trobarem mil maneres 
de calmar la xafogor, 
un bany al mar amb la lluna plena 
i els focs d'artifici els poso jo. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Munta-t'ho bé, 
munta-t'ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 




SÓC FELIÇ PER BEN POCA COSA I LES FESTES MAJORS S'APROPEN!
PETONS CALOROSOS