viernes, 4 de junio de 2010

PAU



Se'm fa del tot impossible felicitar-te en persona tot i que m'encantaria vindre on ets ara mateix.
També se'm fa impossible explicar a tots els que llegeixen això com t'estimo i les ganes que tinc de veure't.
Gaudeix d'aquesta aventura, de l'any més que et presenta la vida i torna quan vulguis però pobre de tu que et perdis les festes del barri i no et pugui pagar una ronda!

MOLTES FELICITATS PAU!

AVUI FAS ANYS - DIJOUS PAELLA

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Vas a tot drap 
per l´univers 
damunt d´aquest planeta 
i has completat 
la volta al sol 
amb admirable dignitat. 

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Seria lleig 
que ho amaguessis 
tot i que et conserves tan bé 
que si ho fessis 
pel teu aspecte 
ningú no notaria res 


Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Potser t´hem fet 
prou la pilota 
i és hora que anem al gra 
fóra un detall 
el correspondre 
la ronda podries pagar 

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut

No hay comentarios:

Publicar un comentario