Quin cap el meu!
Doncs us vull fer un petit resum.
Pel que fa a la salut, estudis i feina tot segueix igual.
El musical de La Bella i la Bestia va anar molt bé, i la obra de Puzzle va donar-me una gran alegria en aquesta temporada aburrida i sosa de la meva vida.
Un dels temes principals, l'ex, en fi, li estic agafant molta mania, odi és massa, aixi que només mania.
Després d'un concert al barri ens vam estar morrejant i grapejant. Em va proposar d'anar a casa seva mentres em mirava als ulls i deia que els dos ens estimavem, jo inocent i borratxa me'l vaig creure i vaig seguirlo fins al seu pis. Vaig saludar als nens i de cop vaig notar el so i la fredor dunes manilles lligantse als meus canells, a la poca estona pugem al llit i el molt idiota posa una peli i es soba. Total ni polvo ni peli ja que ell roncava i no podia concentrar-me amb l'argument divertit i surrealista de la peli que estava veient.
Al concert següent em van dir que només se'm volia follar (jajajajajajajajajaajajaja pero si es va dormir!) i que no sent res per mi (no es gaire maco mentir aixi a una persona que t'estima) i que està enterat de tots els meus rotllos els quals jo utilitzo per posar-lo gelos.
Crec que faré cas al consell del meu germà, fer el que em dicti el cor... quan em dirigeixi la paraula el saludare amb una bona... bufatada. No, crec que no seria tipic de mi, però el somriure de "hola què tal?" no el tindrà pas.
Rotllos, si, deu ni do, em sorprenc a mi mateixa, un es divertit, l'altre un encant, un guapissim, hi ha un altre que cada cop que veig un portal concret em foto a cent, això si només un repeteix, tot i que el del portal... en fi, tot no es pot tenir no?
Enfi dofí ara he parat d'escriure durant una estona per xerrar amb el Xavitu i li he comentat un parell de coses privade, la resposta... que em mereixo un polvassu, com si fos tant fàcil! Uns, o jo, que han de matinar, altres que s'adormen, uns que es fan enrere... total, diu que em pagara un gigoló.
M'en vaig a dormir que encara són les festes del barri i a més demà m'aixeco dora per montar un sofà nou de l'ikea.
petons amb instruccions!

No hay comentarios:
Publicar un comentario