jueves, 3 de junio de 2010

MUNTA-T'HO BE



Passats hivern i primavera, 
tancat a casa o enfeinat, 
mirant el temps per la finestra, 
cada dia més atabalat. 

Per fi ha arribat el temps de festa 
anem al poble del costat, 
que tinc tantes ganes de gresca, 
no vull que em facis esperar. 

I posa't aquella samarreta, 
tu ja saps la que vull dir, 
aquella que gairebé ensenya 
el que voldria només per mi. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Treu-te la son de les orelles, 
els amics t'estan esperant, 
potser una dutxa d'aigua freda 
serà el millor per començar. 

L'estiu espera a cada poble, 
tota la nit de rock'n'roll 
amb canya fresca i de la bona, 
avui no em podràs dir que no. 

Res més absurd que quedar-se a casa 
remugant per la calor, 
si cada nit donem quatre passes 
podem anar de festa major. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Munta-t'ho bé, 
munta-t'ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Que sempre trobarem mil maneres 
de calmar la xafogor, 
un bany al mar amb la lluna plena 
i els focs d'artifici els poso jo. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Munta-t'ho bé, 
munta-t'ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 




SÓC FELIÇ PER BEN POCA COSA I LES FESTES MAJORS S'APROPEN!
PETONS CALOROSOS

No hay comentarios:

Publicar un comentario