miércoles, 30 de junio de 2010

ONDIA! EL MEU BLOG! NO ME'N RECORDAVA!

Ostres! Ara estava buscant una web a l'historial del safari i a la barra de preferits he vist el blog.
Quin cap el meu!

Doncs us vull fer un petit resum.
Pel que fa  a la salut, estudis i feina tot segueix igual.
El musical de La Bella i la Bestia va anar molt bé, i la obra de Puzzle va donar-me una gran alegria en aquesta temporada aburrida i sosa de la meva vida.
Un dels temes principals, l'ex, en fi, li estic agafant molta mania, odi és massa, aixi que només mania.
Després d'un concert al barri ens vam estar morrejant i grapejant. Em va proposar d'anar a casa seva mentres em mirava als ulls i deia que els dos ens estimavem, jo inocent i borratxa me'l vaig creure i vaig seguirlo fins al seu pis. Vaig saludar als nens i de cop vaig notar el so i la fredor dunes manilles lligantse als meus canells, a la poca estona pugem al llit i el molt idiota posa una peli i es soba. Total ni polvo ni peli ja que ell roncava i no podia concentrar-me amb l'argument divertit i surrealista de la peli que estava veient. 
Al concert següent em van dir que només se'm volia follar (jajajajajajajajajaajajaja pero si es va dormir!) i que no sent res per mi (no es gaire maco mentir aixi a una persona que t'estima) i que està enterat de tots els meus rotllos els quals jo utilitzo per posar-lo gelos.
Crec que faré cas al consell del meu germà, fer el que em dicti el cor... quan em dirigeixi la paraula el saludare amb una bona... bufatada. No, crec que no seria tipic de mi, però el somriure de "hola què tal?" no el tindrà pas.

Rotllos, si, deu ni do, em sorprenc a mi mateixa, un es divertit, l'altre un encant, un guapissim, hi ha un altre que cada cop que veig un portal concret em foto a cent, això si només un repeteix, tot i que el del portal... en fi, tot no es pot tenir no? 

Enfi dofí ara he parat d'escriure durant una estona per xerrar amb el Xavitu i li he comentat un parell de coses privade, la resposta... que em mereixo un polvassu, com si fos tant fàcil! Uns, o jo, que han de matinar, altres que s'adormen, uns que es fan enrere... total, diu que em pagara un gigoló.


M'en vaig a dormir que encara són les festes del barri i a més demà m'aixeco dora per montar un sofà nou de l'ikea.






petons amb instruccions!

viernes, 4 de junio de 2010

PAU



Se'm fa del tot impossible felicitar-te en persona tot i que m'encantaria vindre on ets ara mateix.
També se'm fa impossible explicar a tots els que llegeixen això com t'estimo i les ganes que tinc de veure't.
Gaudeix d'aquesta aventura, de l'any més que et presenta la vida i torna quan vulguis però pobre de tu que et perdis les festes del barri i no et pugui pagar una ronda!

MOLTES FELICITATS PAU!

AVUI FAS ANYS - DIJOUS PAELLA

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Vas a tot drap 
per l´univers 
damunt d´aquest planeta 
i has completat 
la volta al sol 
amb admirable dignitat. 

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Seria lleig 
que ho amaguessis 
tot i que et conserves tan bé 
que si ho fessis 
pel teu aspecte 
ningú no notaria res 


Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut 

Potser t´hem fet 
prou la pilota 
i és hora que anem al gra 
fóra un detall 
el correspondre 
la ronda podries pagar 

Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
fins aquí hem vingut 
Avui fas anys 
tu no ens enganyes 
i els companys 
i les companyes 
et desitgem sort i salut

jueves, 3 de junio de 2010

MUNTA-T'HO BE



Passats hivern i primavera, 
tancat a casa o enfeinat, 
mirant el temps per la finestra, 
cada dia més atabalat. 

Per fi ha arribat el temps de festa 
anem al poble del costat, 
que tinc tantes ganes de gresca, 
no vull que em facis esperar. 

I posa't aquella samarreta, 
tu ja saps la que vull dir, 
aquella que gairebé ensenya 
el que voldria només per mi. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Treu-te la son de les orelles, 
els amics t'estan esperant, 
potser una dutxa d'aigua freda 
serà el millor per començar. 

L'estiu espera a cada poble, 
tota la nit de rock'n'roll 
amb canya fresca i de la bona, 
avui no em podràs dir que no. 

Res més absurd que quedar-se a casa 
remugant per la calor, 
si cada nit donem quatre passes 
podem anar de festa major. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Munta-t'ho bé, 
munta-t'ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Que sempre trobarem mil maneres 
de calmar la xafogor, 
un bany al mar amb la lluna plena 
i els focs d'artifici els poso jo. 

I munta-t'ho bé, 
ara és moment de passar-ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 

Munta-t'ho bé, 
munta-t'ho bé, 
canya a l'estiu, beu, salta, riu 
i munta-t'ho bé. 




SÓC FELIÇ PER BEN POCA COSA I LES FESTES MAJORS S'APROPEN!
PETONS CALOROSOS