Ara hauria d'estar a classe, però m'ha agafat un atac (un brot de dolor) i he preferit quedarme a casa. És un rotllo això...
La Nal·la, després d'estar-se hores jugant amunt i aball a futbol, a carreres, a sumo i a moltes altres coses la tinc tota tranquileta i ronronejant a la falda. Quin solet de gata, m'encanta.
Quan ha vingut a la falda hi tenia el portatil i ella amb el cap la empes per fer-se lloc a les mebes cuixes. jejejejejejejejejejejeje
Ara se li cau el cap, s'està a dormint, no m'estranya, aqui tenen posat el programa dels matins, un programa que estaria be si devatissin coses més interessants que l'actualitat, o sigui iva, crisi, sous, legitimitats... sempre és el mateix... aix (suspir).
La iaia no ho mira, pero si li canvio el canal em diu que ho estava escoltant... joder, m'agradaria poder veure coses que no tinc al devant, com mon pare, que dorm i veu les pelis a la vegada i si canvies de canal diu... ho estava veient...
Aix, tinc massa dolor per continuar escrivint XD
aixi que....
Petons... ostrs, no sede que poden ser els petons d'avui... mmmmmmmmm
Vah, és igual.
Petons dels que vulgueu!

No hay comentarios:
Publicar un comentario