Tot va comensar al centre, amb la gent de cada divendres, dissapte al clot i diumenge a "Santaco".
I s'ha de dir que no he sigut gaire bona en aquets tres dies, però en fi, el passat passat està.
M'he quedat en blanc devant de la pantalla durant cinc minuts XD
que fort!
Realment no tinc la inspiració necessària per escriure quelcom entretingut i molt menys interessant.
Pel que he sentit a dir, dintre de poc Arrós Covat escalfarà els fogons per donar-nos a gaudir molts més arrossos, però aquest cop, de qui seràn?
Tieta, t'estimem!
Petons d'arrós!

No hay comentarios:
Publicar un comentario