He tingut un somni on era feliç, se'm veia contenta i sense preocupacions, i tot gràcies a una sola cosa. No l'explicare ja que no hem vull menjar tant el cap com cada cop que penso... a vegades pensar és dolent per l salut, en sóc conscient, però no compleixo el que haig de fer XD
Ara mateix la cara em vull però tinc fred.
La Nal·la està juganera, corrent amunt i aball.
Estan fent anuncis, estem veient I Robot. Prometo que em llegiré els llibres d'Isaac Asimov.
Ara he recordat una cosa maca ^_^.
I ara n'he recordat una d'aquest matí, jo al carrer esquivant una foto i de cop un bar i el cor encongit.
Vull solucionar una cosa i no se com fer-ho, però crec que si conec la solució.
Estic cansada, el dia de Sta Eulàlia ma matat, a sobre encara estic morta de la pluja i la pedra de la rua, més el cansanci d'aquets dies de no dormir ni menjar.
Vull hibernar durant el que qued de Febrer i si em despertes amb son dormiria encara més.
Que pari el món que jo baixo aquí!
Encara falta peli i se'm tanquen els ulls!
petons de polbora i tabalada.

No hay comentarios:
Publicar un comentario