martes, 16 de febrero de 2010

HE SIGUT UNA INFERMERA

Avui he fet una migdiada, i no se com m'ho faig que dormo millor a les tardes que a les nits. Se que dormir a les tardes proboca poca son a la nit XD
He somiat que era la Carla de Scrubs i la resta de personatges eren amics que conec. Que divertit ^^
Al somni em oenjava un Mallorquí (entrepà de sobrasada i formatge) i m'he despertat amb ganes de menjar-ne un, he baixat les escales del llit (dormo en una llitera de matrimoni de 2m d'altura) i he anat corrents a la nevera. 

Jo: Merdaaaaaa!
Mama: Què passa?
Jo: No hi ha sobrassada!
Mama: i?
Jo: doncs que volia un mallorquí TT.TT
Mama: doncs fes-ho amb qualsevol altra cosa...
Jo: mmmmmm xoriço!

I tota feliç me torrat el pa, hi he posat els ingredients i cap al microones!

Ara estic millor de tot el que em passa, bé, de les dues coses que em passen ara, encara que només pensi en una sola, com a  mínim torno a menjar, dormir ja és més dificil.




Vaig a desfogar-me:
Se que tothom diu el mateix quan està enamorat, però joder necessito dir-ho:
Mai, a ningú, l'he estimat tant com a ell i encara ho faig! Ara si que ho tinc "gola aball" encara que si algú tingués la solució al problema hi tornaria corrents amb ell. No patiu, no estic plorant, estic somrient. que quedi clar que no renuncio a ell, tenir-ho "gola aball" es que ja no m'estic menjant el cap amb coses que no tenen ni solta ni volta.

I no ho dic com ho diu tothom cada cop que esta enamorat, ho dic de debó, des del fons del cor i des del cap. Saveu per què? Amb ell he pensat per primer cop en la frase "formar una familia", ell no ho sap, al menys jo no li vaig dir per que veia que ja era massa tard.

Tinc ganes de veure't.




Ala, ja ho he vomitat, de fet no se si s'entendrà el que vull dir XD quan vuido el pab em costa entendrem a mi mateixa, aixi que... vah! ja us ho fareu! ;)





Per cert, algú a trobat es meves olleres? :P








Petons dolços d'elfa d'orelles no punxegudes.




2 comentarios:

  1. Jo també dormo millor a les tardes que a les nits, a més sempre recordo el que he somiat i amb més intensitat no sé perquè serà.

    Jo no he trobat ses teves orelles però si vols t'ajudo a buscar-les.

    Vull que segueixis estan somrient, m'agrada ^^

    Sareta^^

    ResponderEliminar
  2. Sareta del meu cor, no em cansaré mai de dir-ho, ets el sol que surt de nit!

    ResponderEliminar