
La meva tieta em va regalar diumenge el nou Cd dels narradors de la meva vida i de la resta de catalans, el nou CD de ELS PETS "Fràgil".
Sempre, sempre ho han fet, sempre m'han meravellat amb els seus temes, m'han fet adonar de com estic vivint, que no sóc la única, que la meva vida és com la de tots, bonica però complicada. Per això sempre ens ho hem de montar bé per trobar festes per fer el burro i ulls que ens facin somiar en cada cantonada encara que uns no voldrem repetir, per que es de cobards, però a la vegada serem els amants que no toquen el seu amor.
Segurament tots pensarem en sortir a correr als vespres feixucs, desitgem dir bona nit a cau d'orella a una persona en concret, o a tots els amics, des de els meus nous fins als que duiem els pantalons curts i els genolls pelats i jugavem a les places de les escoles i fallavem gols cantats per una petita i dolça distracció.
Mals d'amors tots n'hem patit, tots hem anat al cel i hem tornat, tots hem dit no t'enyoro mentres creiem tot el contrari, potser encara no hem trobat aquell cambrer que mai tindrà prou per dir-nos amb un somriure que ell és la solució. O es que el vostre amor és el vostre segon plat? o potser el millor amic de la vostra parella la qual te altres llits calents, parlem-ho!
Mai us heu preguntat per que us estimen sigueu com sigueu? I segur que un moment en la vostra vida us vau preguntar què era un profilàctic!
Quans dies amb pluja heu viscut i malgrat això heu notat que era un bon dia i tot i que plou no voleu cap paraigües per que la pluja sempre refresca la ment!
Tots hem tingut un amic trist, l'hem abraçat i li hem dit "jo sóc el teu amic", segur que heu passat estones de cel amb molta gent. Qui no ha cantat amb una guitarra a la bora dels amics una cançó que convida a anar a una festa? Qui no ha desitjat que arribi l'agost?
Qui hem digui que no li agrada els pets.... me'l puc creure, però no em creuré mai a la persona que em digui que no se sap ni un bocí de qualsevol cançó!
Petons republicans amb ganes de ser reis!

No hay comentarios:
Publicar un comentario