jueves, 15 de abril de 2010

PARLAR MOLT I DE RES, COM SEMPRE NO?

Avui, al mig dia, me rellegit per milèssima vegada MOLT SOROLL PER NO RES del mestre WILLIAM SHAKESPEARE. No se per que us explico això, no te res a veure amb el que pretenia escriure. Si, en el fons si que te a veure, he pensat en el meu Benedicte. Res depriment, no he plorat, només he enyorat un xic, no... enyorar crec que no era el que sentit... o si. He pensat que ho donaria tot per fer l'amor una sola vegada amb ell. És una cosa que... bé, no se com dir-ho per no semblar el que no és. Quan jo ja podia ell només es fixava en el JB.

Després d'això m'he posat a recollir l'habitació, m'he posat un CD on hi vaig fer un popurri de les cançons del rock català que hem sembla que diuen quelcom de mi, o que m'agradaria que ho diguessin. Com anar al cel i tornar, em fa riure, dissimulat, la solució, el far del sud, camins, beaby only you, més que la meva sang... 

Una d'aquestes diu...

NECESSITO VEURE'T PLORAR - BERTA
Vius aprop del meu record
tant lluny i a cops tant aprop
no puc pensar que així s'esfuma l'amistat
sents la meva veu al teu cap
jo sento que hagi acabat
com un amic pot haber-me volgut fer tant mal?
si el camí se't trenca en dos com dos vides
si no t'importo prou i oblides
tots els anys que he estat al teu costat

pots creure'm jo mai he intentat ferir-te
però tu no has cregut en el record 
de qui més et cuida
si ara vols tornar a aquella amistat
només necessito veure't plorar
vull veure't lluitar
sentir que pots canviar
oblida el que ha passat
però necessito veure't plorar

te vist creixer i fer-te més fort
t'he vist somriure al món
i se que te'n sortiràs
ara lavida et dona la mà
vols que oblidi com m'has tractat
a mi i a tot el teu voltant
t'enyoro però oblidar a tos ens costa massa esforç

si el camí se't trenca en dos com dos vides
si no t'importo prou i oblides
tots els anys que he estat al teu costat
pots creure'm jo mai he intentat ferir-te
però tu no has cregut en el record 
de qui més et cuida
si ara vols tornar a aquella amistat
només necessito veure't plorar
vull veure't lluitar
sentir que pots canviar
oblida el que ha passat
però necessito veure't plorar

saps on sóc i com trobar-me
no vull que només quedin records
aquesta carta i les meves llàgrimes que cauen
no vull sentir dir paraules 
només vull com jo veure't plorar

necessito

vull veure't lluitar

necessito

sentir que pots canviar

necessito

oblidar el que ha passat

necessito

però necessito veure't plorar




aquesta cançó sonava al meu cap als anys que no vas estar al meu costat quan més et necessitava M.



apali! molts petons dels acords més tendres del rock català!

No hay comentarios:

Publicar un comentario