No tinc res a explicar-vos, bé si que les tinc, però no se si les posare per auí, semblari molt... quin és el femení de "dionisio"? seria quelcom semblant a venus, no? bah! és igual, ara no encendré les neurones per trobar un sinonim. XD
El cas és que crec que he lligat, i jo tona no he sapigut quina canya agafar ja que eren dos a la vegada Xd ja saveu que això dels trios m'estressa! com la Tània va dir "no sóc bidiestra". Al matí següent d'aquest fet que sembava no recordar, ja que l'última canya va ser l'11 de setembre... no, es por dir que ni canya. Coi! que haig de dir jo que no pillo les indirectes! Be no m'enfilo per les branques que això se'm dona massa bé.
El fet és que al matí següen al meu cap sonava un tema de ELS PETS, Hola i adéu. Jo no sóc així, ja no, però mireu, és el que hi ha! :P
Ens vam conéixer un divendres
en un regional express
just a l´alçada de Vilanova
vam quedar de veure´ns després.
Se´ns va fer de matinada
en un bar atapeït
fotent-nos mà sense cap vergonya
concients de no tenir llit.
Dissabte el destí ens va donar
el pis de la meva cosina
i tota la nit sensera
ens vam fer un fart de llepar
Pim Pam!
sense parar,
morts de son i esgotats
quin gran cap de setmana
Pim Pam!
ja està acabat
quin mal hi ha si ens agrada
Casualitats d´un diumenge,
erem al mateix bagó.
Per quedar bé i una mica d´esma
vam citar-nos un altre cop
Sabent que no faries cap
em vaig treballar la cambrera
concient de que tu a les fosques
tastaves un altre plat
Pim Pam!
i adeu siau
sense segones parts
que tot ho empudeguen
Pim Pam!
ja està acabat
mai sabrem com ens deiem
ni falta que ens fa
Perquè plorar pendents de
trucades que no es fan
si a cada cantonada
hi ha ulls que et fan somiar
Pim Pam!
i adeu siau
repetir es de cobarts
preferim les sorpreses
Pim Pam!
ja està acabat
sense re planejat
vivint la vida de pressa
Pim Pam!
ja està acabat
tan de gust i encatat
mai ens tornarem a veure
Pim Pam!
i adeu siau
mai sabrem com ens deiem
i ens és ben igual.
en un regional express
just a l´alçada de Vilanova
vam quedar de veure´ns després.
Se´ns va fer de matinada
en un bar atapeït
fotent-nos mà sense cap vergonya
concients de no tenir llit.
Dissabte el destí ens va donar
el pis de la meva cosina
i tota la nit sensera
ens vam fer un fart de llepar
Pim Pam!
sense parar,
morts de son i esgotats
quin gran cap de setmana
Pim Pam!
ja està acabat
quin mal hi ha si ens agrada
Casualitats d´un diumenge,
erem al mateix bagó.
Per quedar bé i una mica d´esma
vam citar-nos un altre cop
Sabent que no faries cap
em vaig treballar la cambrera
concient de que tu a les fosques
tastaves un altre plat
Pim Pam!
i adeu siau
sense segones parts
que tot ho empudeguen
Pim Pam!
ja està acabat
mai sabrem com ens deiem
ni falta que ens fa
Perquè plorar pendents de
trucades que no es fan
si a cada cantonada
hi ha ulls que et fan somiar
Pim Pam!
i adeu siau
repetir es de cobarts
preferim les sorpreses
Pim Pam!
ja està acabat
sense re planejat
vivint la vida de pressa
Pim Pam!
ja està acabat
tan de gust i encatat
mai ens tornarem a veure
Pim Pam!
i adeu siau
mai sabrem com ens deiem
i ens és ben igual.

No hay comentarios:
Publicar un comentario