miércoles, 14 de abril de 2010

PIM PAM

El dinar encara no està fet del tot i per distreure la panxa que ja rondina m'he deixat caure per ací.
No tinc res a explicar-vos, bé si que les tinc, però no se si les posare per auí, semblari molt... quin és el femení de "dionisio"? seria quelcom semblant a venus, no? bah! és igual, ara no encendré les neurones per trobar un sinonim. XD

El cas és que crec que he lligat, i jo tona no he sapigut quina canya agafar ja que eren dos a la vegada Xd ja saveu que això dels trios m'estressa! com la Tània va dir "no sóc bidiestra". Al matí següent d'aquest fet que sembava no recordar, ja que l'última canya va ser l'11 de setembre... no, es por dir que ni canya. Coi! que haig de dir jo que no pillo les indirectes! Be no m'enfilo per les branques que això se'm dona massa bé.
El fet és que al matí següen al meu cap sonava un tema de ELS PETS, Hola i adéu. Jo no sóc així, ja no, però mireu, és el que hi ha! :P

Ens vam conéixer un divendres 
en un regional express 
just a l´alçada de Vilanova 
vam quedar de veure´ns després. 

Se´ns va fer de matinada 
en un bar atapeït 
fotent-nos mà sense cap vergonya 
concients de no tenir llit. 

Dissabte el destí ens va donar 
el pis de la meva cosina 
i tota la nit sensera 
ens vam fer un fart de llepar 

Pim Pam! 
sense parar, 
morts de son i esgotats 
quin gran cap de setmana 

Pim Pam! 
ja està acabat 
quin mal hi ha si ens agrada 

Casualitats d´un diumenge, 
erem al mateix bagó. 
Per quedar bé i una mica d´esma 
vam citar-nos un altre cop 

Sabent que no faries cap 
em vaig treballar la cambrera 
concient de que tu a les fosques 
tastaves un altre plat 

Pim Pam! 
i adeu siau 
sense segones parts 
que tot ho empudeguen 

Pim Pam! 
ja està acabat 
mai sabrem com ens deiem 
ni falta que ens fa 

Perquè plorar pendents de 
trucades que no es fan 
si a cada cantonada 
hi ha ulls que et fan somiar 

Pim Pam! 
i adeu siau 
repetir es de cobarts 
preferim les sorpreses 

Pim Pam! 
ja està acabat 
sense re planejat 
vivint la vida de pressa 

Pim Pam! 
ja està acabat 
tan de gust i encatat 
mai ens tornarem a veure 

Pim Pam! 
i adeu siau 
mai sabrem com ens deiem 
i ens és ben igual.




No hay comentarios:

Publicar un comentario