"No se si podré superar les proves fisiques de rescat d'alta muntanya...
tranquila Clara voler es poder!
Als dos anys em diagnosticaven una malaltia ossia."
"Aquets estudis són molt dificil, no se si podré passar neta
tranquila Clara voler és spoder!
He deixat els estudis per culpa de la salut"
"No el tindre més amb mi, em te mania o quelcom semblant... no em parlarà més, que dic, si ja no ho fa!
tranquila clara voler és poder!
li vaig enviar un correu amb tots els meus sentiments i se que l'he cagat moltíssim, tinc el presentiment que no ho respondrà mai."
Aquí va el tema que vaig recordar.
Blau - Lax'n'Busto
Han passat ja molts anys desde el primer cop
Que jo a tu et vaig veure
Recordar no es difícil
Difícil va ser
Tenir-te al meu costat
Ella no es impossible
Com deia aquella cançó
Qui espera desespera
Però si aguanta, ho pot tenir tot
I és que en despertar
han passat uns anys
Tu ho eres tot
No sabia com tocar-te
Com tenir-te i respirar-te
Jo no puc seguir així
El que no pot ser no serà
Passen els mesos no et veig mai
Has fugit o te imaginat?
Diuen que l'amor no és difícil
Aixó potser ho vas dir tu
Tan fàcil com dues mirades que
És creuen quan el destí ho va manar
No saps que costa molt esperar
Imagina't tu, al meu costat
Vaig tocar el cel quan em vas dir
Que no podies respirar sense mi
Ara he de dir-te
Que dins el meu cor
Tot hi molt de desitjar-ho
No hi cabien les paraules
Que ara surten confesant el meu amor
Quan soc dintre de tu
I tu ets a sobre de mi
Sento que tot el que vaig somiar
Vola, cap a un cel blau Pero potser l'amor i la llibertat
Son notes d'una harmonia
Dissonant i malsonant
Que ha oblidat el pas del temps
Caminaré cap a un altre costat
El que no pot ser no serà
Viure i patir no és el mateix per mi
Doncs l'amor no és la guerra
Jo no ho vull així
Potser que jo si vulgui i no vulguis tu
Que no vegi que ja t'he perdut
T'he estimat sempre i sempre voldré
Saber de tu, saber que et va bé
El que vas somiar
Saps que no ho seré mai
La meva sang no es blava
No, no, no perquè soc humà
Com sempre m'he deixat els petons i he reditat això... aix... quin cap que tinc...
petons... petons... va com que necessito "mimus", no, no me'ls mereixo, necessito una bona bronca pel que he fet:
petons dels que vulgueu, avui regalo! XD

No hay comentarios:
Publicar un comentario