sábado, 24 de abril de 2010

TU ETS LA LLUM

He passat la diada més maca de Cataunya sola, és esntrany, estigués com estigués el meu "estat civil" sempre sortia amb qui fos a recorre tota la rambla. Aquest any no. No es que se'm fes dur, no, no ho ha sigut, però faltava quelcom, el sentiment de "mira quans cavallers disposats a donarme una rosa de drac" o simplement creuar mirades o buscar un llibre especial. Aquest any només hi ha hagut un Sant Jordi que ha vençut un drac i m'ha donat una rosa, mon pare.
Ara sona un tema especial per mi.

TU ETS LA LLUM - LAX'N'BUSTO
Feia temps que de tu em parlaven 
però el meu cap a altres llocs estava 
pensaments de tu en tenia 
però estimar-te, jo no en sabia. 

A poc a poc en tu jo vaig creure 
tot vaig deixar-ho per venir a veure´t 
i ara sé que si et vull trobar sempre t´hauré de buscar. 


I per què així, tan difícil 
és la vida el que em queda 
la regalo, no m´importa 
si tu volguessis 
creuaria pel temps per estar amb tu 
abans de l´hora per sempre. 


Tu ets la llum, tu ets el camí 
tu ets la fi del meu destí 
i quan a tu arribi ja no hi haurà per on tornar. 
Sento el cor el sento a dintre 
sento algú a dins meu que crida 
diu que segueixi encara que em senti feble. 


passaré per mar, terra i aire 
lluitaré sempre amb el diable 
tu només fes quetingui forces 
i ni cent homes podran parar-me 


Si em dius que em posi al foc, jo em cremo 
si em dius que em tiri al pou, m´ofego 
si em dius corre, jo més depressa 
si em dius calla, escoltaré. 


Tan sols parla, tan sols guia´m 
tan sols porta´m, tan sols digue´m 
com buscar-te, com trobar-te 
si tu volguessis 
creuaria pel temps per estar amb tu 
abans de l´hora i per sempre. 


Tu ets la llum, tu ets el camí 
tu ets la fi del meu destí 
quan a tu arribi ja no hi haurà per on tornar 
sento el cor, el sento a dintre 
sento algú dins meu que crida 
diu que segueixi 
encara que em senti feble. 


Tant se val si d´un gra 
se´m fa una muntanya, tan se val 
el que hagi d´aguantar per tu 
no m´importa que hagi de deixar 
la porta ben oberta, si es el que tu vols. 


Tu ets la llum, tu ets el camí 
tu ets la fi del meu destí 
i quan a tu arribi ja no hi haurà per on tornar. 
Sento el cor, el sento a dintre 
sento algú dins meu que crida 
diu que segueixi encara que em senti feble. 



1 comentario: