domingo, 11 de abril de 2010

NO SE QUIN TITOL POSAR, MHE QUEDAT SENSE PARAULES ;)

Aquesta nit m’he despertat molt (per l’insomni) però al tindre a mà una caixa de valerianes ajuda.

Amb aquesta ajuda he tingut no un somni, sinó quatre, pel que recordo, o potser han sigut quatre coses en un! A més pateixo un xic pel tema… eren eròtics! Serà que necessito algo? XD

 

El primer, estava celebran la victoria d’ahir nit amb en Gerard Piqué. El somni és ben normal, fent els cants normals, bebent, rient, saltant… de cop ell m’agafa de la cintura i a punt de fer-me un petó de pel·licula apareix en Migui, m’estira del braç i s’abansa al Piqué, aquest desapareix i el meu amic rosset se m’emporta a un del carrerons del voltant de canletes i (CENSURAT).

 

M’he despertat, he estat una estona maleïnt el per que en Piqué havia marxat si hi havia prou Clara pels dos. Recordant el somni m’he adormit i m’he trobat a Aire (una de les discoteques d’Arena) amb la Tània, la Gemma, en Marc (lupus), el Martí, l’Adrià Pallé i el Xavitu, hi havia altres persones que no recordo pero que segurament eren de la colla de sempre.

Tots estaven embobats amb una cambrera i entre canyes intentaven aconseguir un cubata gratis, però la preciositat de curbes extraordinaries s’acosta a mi i a la Tània i ens proposa anar a la sala dels treballadors i allà fem (CENSURAT) quan sortim d’allà els nois estan rabiosos per que ens hem endut a la gran dona del local, i per que no s’enfadin els combidem a una galleda enooooooorme de ballentines amb cola i ells per agrairmo m’agafen i intenten superar a la cambrera (només l’Adri, en Xavitu i en Marc) quina convinació més estranya, a més feia mooooolt temps que no somiava amb l’ex i mireu, m’he quedat tant ampla. Per cert, si l’Adri és com l’he somiat haure d’acostar-me algun dia a Araós. XD Al Xavitu se’l veia una pel despistat i el Marc”controlava” la situació. La resta també esta CENSURAT

Això si, la cambrera i la Tània… buf! Que divertit! Jajajajajajajajajajajaja el que passa que les dues em passaven dos pams!

 

La resta de la nit se que he somiat pero no recordo el que.

1 comentario: